ČeskyEnglishDeutsch

Servisní služby

Divize servisních služeb zajišťuje exklusivní podporu produktů Hunkeler AG. Vzhledem k tomu, že spokojenost zákazníka je naší prioritou, nabízíme služby dle švýcarských standardů, které jsou výrobcem certifikovány na nejvyšší dosažitelný level.

  • 24 h/denně …
  • 7 dnů/týdně …
  • 365 dnů/ročně … 

 

Servis NextPrint

  • Systém servisní podpory s dostupností 24h/365dnů v roce.
  • 24h dispečink.
  • Reakční doba do 2 hodin od nahlášení poruchy.
  • Dálková diagnostika.
  • Pravidelné servisní inspekce (profylaxe).
  • Servisní péče po nahlášení problému.
  • Servisní konzultace se specialistou (telefonicky).

 

Běžné náhradní díly skladem v Praze a Brně, v případě mimořádné události realizace dodávek náhradních dílů z centrálních evropských skladů do druhého dne.

 

Jsme Vaším partnerem pro zajištění komplexních servisních služeb!

 

My jsme Hunkeler ...

Digitální řešení
Grafická řešení